מדיניות ופרטיות

משלוחים

אפשרויות משלוח:

1. איסוף עצמי מהחנות הסטודיו בקריית אתא  - חינם (רח' דרך חיפה 18)

2. איסוף מחנות Hadas בירושלים רח' יפו 90 או מהחנות Hadas בפתח תקווה רח' ההסתדרות- 3. - חינם. ( יש לבחור את האופציה הרלוונטית,  עד 10 ימי עסקים.)

3. משלוח לנקודת חלוקה באמצעות צ`יטה – 15 ₪ 
4. שליח עד הבית באמצעות צ'יטה- 35 ₪. 

זמני משלוח:

1. משלוח לנקודת חלוקה באמצעות צ`יטה:
עד 14 ימי עסקים מיום השליחה. מגיע לנקודת החלוקה שנבחרה ע"י הלקוח. במקרים מסויימים כמו עומס/ סגירת נקודה וכו' חברת השליחויות תשנה את נקודת החלוקה שנבחרה ע"י הלקוח לנקודה קרובה אחרת לפי החלטתה. HADAS אינה אחראית לשינוי הנקודה ע"י צ'יטה ולא מתחייבת לזמנים כשמדובר בשינוי לנקודה שנבחרה מלכתחילה. לא ניתן לשנות את נקודת החלוקה לאחר שהמשלוח יצא ( במקרים יוצאי דופן המשלוח יכול להתעכב ולהגיע עד חודש ׂ)באזורים חריגים (יישובי רמת הגולןוגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק(שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.. לרשימה המלאה לחצי כאן), זמני חלוקה ארוכים יותר.

2. שליח עד הבית באמצעות צ'יטה:
עד 14 ימי עסקים מיום השליחה. באזורים חריגים (יישובי רמת הגולןוגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק(שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.. לרשימה המלאה לחצי כאן), זמני חלוקה ארוכים יותר.

לאור עומסים בחברת השליחויות ייתכנו עיכובים נוספים באספקת המשלוח.

3. איסוף עצמי מחנות הסטודיו:
מרגע קבלת האישור במייל כי ההזמנה מוכנה, תוכל/י לאסוף את ההזמנה מחנות הסטודיו: רח' דרך חיפה 18, קריית אתא, בשעות הפעילות המעודכנות באתר. ההזמנה תישמר בחנות למשך שבוע ימים בלבד.

4. איסוף עצמי מהחנות בירושלים ובפתח תקווה:
עד 10 ימי עסקים מאישור שההזמנה בוצעה. נציגנו מהחנות יצרו קשר עם הלקוחה ברגע שהמשלוח יגיע.

 

*** בגדים מבדים טבעיים (כותנה למשל), מתכווצים בכביסה. שימו לב בעת ההזמנה לתיאור המוצר, לא תינתן אחריות על כיווץ ***

מבצעים והנחות: 

1+1 | 2+1 | 3+1 המוצר חינם על הזול מבינהם. אין כפל הנחות/מבצעים. 

4 ב- 300 ש"ח למשל- הנחה מסוימת על סכום העסקה הכולל – לעומת רכישה של כל אחד מהפריטים בנפרד. ההנחה מגולמת במחיר הכולל לכמות המוצרים המוצעת.

ביטולי עסקה:

במבצע 1+1 למשל ביטול עסקה לרכישת מוצר אחד והשני במתנה אפשרי בתנאי שהצרכן החזיר את שני המוצרים – כלומר את המוצר שעבורו שילם ואת ההטבות הנלוות (במקרה זה, המוצר החינם שקיבל).

במבצע 4 ב-300 ש"ח- יש להחזיר את כל 4 הצעיפים לקבלת החזר כספי. תתאפשר החלפה מקטגוריית ONE COLOR בלבד בכפוף לתנאי ההחלפה.

במבצע תיק במתנה בקנייה מעל 350 ש"ח- יש להחזיר את התיק יחד עם הפריטים שהוחזרו במידה וסכום כל הפריטים שנשארו אצל הלקוחה נמוך מ-350 ש"ח. אי החזרת התיק תחויב בשווי המתנה. התיק נשלח רנדומלית לפי המלאי הקיים ואין אפשרות להחליפו. המבצע ללא כפולות- קבלת תיק אחד בהזמנה.

** המבצעים אינם חלק ממחירון החברה, המבצע נתון לשיקול דעתה המוחלט בכל עת ולכן המבצע אינו מובטח והחברה אינה מחויבת להציעו לכל תקופה שהיא. תוקפה של כל הצעה הינו בהתאם לשיקול דעת החברה. החברה תהא רשאית לשנות ו/או לבטל את המבצעים המוצעים על ידה, בכל עת, ועל פי שיקול דעתה המוחלט. מובהר כי לא ניתן יהיה ליהנות מהנחות ו/או מהטבות ו/או ממבצעים במקביל, במסגרת הרכישה על פי תנאי המבצעים, למעט במקרים ספציפיים וחריגים בהם החברה תאפשר במפורש כפל הנחות/הטבות/מבצעים/ קופונים.

 

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

ניתן לקבל זיכוי של Hadas (ללא תפוגה של זמן) או להחליף פריטים שנרכשו באתר בתוך 14 ימים מיום הגעתם אליכם/ן.
החזרת הפריטים תתבצע מול חנויות הרשת/ חנות הסטודיו (באמצעות דואר ישראל).
הפריטים יתקבלו חזרה בתנאי שלא נעשה בהם שימוש, בצירוף התיקט שמחובר אליהם ובצירוף הקבלה.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שהתיקט אינו מחובר אליו.                                                                                                            

* זיכוי לא כולל עלות משלוח. 

**אין החלפות/החזרות על אקססוריז. כמו כן, לא תינתן אחריות על המוצר לאחר השימוש** 

החזר כספי על על פריטים שנקנו במבצעים כגון: 2+2, 1+1 וכ'ו יוחזרו / יוחלפו בהתאם לכתוב תחת הכותרת "מבצעים והנחות".

קבלת החזר כספי על פריט:  

לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן")

ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 ימים מיום הגעת הפריט אליכם/ן. בטווח הזה עליכם/ן    לשלוח את המוצר אלינו חזרה באמצעות דואר ישראל לחנות הסטודיו בלבד (רצוי דואר רשום) או מול חנויות הרשת

ההחזר לא כולל עלות משלוח ובניכוי 5% מערך הפריט. (או 100 ש"ח הנמוך מביניהם

המוצר יתקבל חזרה בתנאי שלא נעשה בו שימוש, בצירוף התיקט שמחובר אליו ובצירוף הקבלה

 

ניתן לתאם שליח לאיסוף הפריטים בעלות 35 ש"ח אשר יקוזזו מסך הפריטים שיוחזרו - עד 10 ימי עסקים - תיאום מול הסטודיו

בטלפון 04-9040241 - לאור עומסים בחברת השליחויות לא יתאפשרו כרגע איסופים עם שליח

 

החלפות / החזרות על פריטים שנקנו במבצעים כגון: 2+2, 1+1 וכ'ו יוחזרו / יוחלפו בהתאם לכתוב תחת הכותרת "מבצעים והנחות".לא יינתן החזר כספי על פריט שנעשה בו שימוש או שהתיקט אינו מחובר אליו

 

 

הזמנות באיסוף עצמי- הזמנים מתייחסים החל מיום הגעת המשלוח לחנות ויצירת הקשר מול הלקוחה

יש לאסוף את ההמשלוח בתוך שבוע ימים מתאריך יצירת הקשר

 

ביטול עסקה על ידי Hadas :

נוכל לבטל את הזמנתכם במידה ולאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד מהמקרים הנ"ל, נציגנו יצרו איתכם קשר במייל/בטלפון.

 לHADAS יש את הזכות לאשר, לדחות או להגביל הזמנות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי

במידה וחלה טעות במחיר, האתר רשאי לפנות לצרכן לתשלום ההפרש או ביטול ההזמנה.  

פרטיות מדיניות :

פרטי המשתמש לא מועברים לצד ג'.

פעולות האתר:

השירות באתר ניתן כמות שהוא (AS IS) ולא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה בקשר עם תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.

HADAS עושה מאמצים על מנת לשמור על תקינותו ופעילותו של האתר. למרות האמור, אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים או תקלות - לרבות תקלות במערכת הממוחשבת המוטמעת.

 

 

כתובת למשלוח דואר: "עבור הדס הלפרין ת.ד 173 כפר חסידים 051-2215640  עדיף דואר רשום (שיהיה מעקב) 

חשוב לצרף את פרטייך האישיים (שם מלא, טלפון וכתובת) להמשך טיפול ברגע שהחבילה תגיע אלינו. 

 

** בכל שאלה נוספת נשמח לעזור בטלפון 04-9040241 (בימים א'-ה' בין השעות 09:00-14:00 ) או במייל fashionhadas1@gmail.com.

 למדיניות ופרטיות האתר לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי